onsdag 24. mars 2010

Vennskapskort





Utformingen på dette kartet var det en annen ivrig scrapper og blogger som tipset meg om. Da min venninne hadde bursdag og jeg var litt usikker på hva jeg skulle kjøpe, lagde jeg dette vennskapskortet hvor jeg datofestet flere aktiviteter vi skulle gjøre sammen. Vi er begge småbarnsmødre, men deler interessen for scrapping. Jeg lagde derfor 5 tag's hvor jeg inviterte henne en dag til å bli med på shopping, flere scrappetreff på helgedager, middag, og IKEA-tur. Ideen om å datofeste møtene våre fikk jeg fordi vi har lenge snakket om at alt er så travelt, og at vi treffes for lite. På denne måten har vi begge to satt av dagene aktivitetene skal finne sted, og da er det større sjanse for at det blir noe av. Hun ble veldig glad, og det ble en gave som blir til stor glede for oss begge :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar